niedziela, 21 września 2014

Remontowo projektowo, czyli coś co lubię

Wracam po dłuższej przerwie, ostatnio jesteśmy bardzo zajęci i nie mam chwili żeby napisać coś nowego. Dużo się u nas dzieje a więc teraz po krótce. Od miesiąca jesteśmy posiadaczami własnej pasieki pszczelej w związku z tym mamy dużo pracy aby przygotować pszczoły do przezimowania na dodatek jesteśmy w trakcie remontu mieszkania u mojej cioci.
Jeden pokój był jedynie malowany, służy głównie jako pracownia i garderoba i większą część pokoju stanowi olbrzymia szafa. Natomiast drugi pokój jaki remontujemy to salon i tu po odsunięciu mebli okazało się że tapeta była zrobiona tylko do wysokości mebli i o zgrozo zdecydowaliśmy się na zrywanie tapety. Na początku szło ciężko ale gdy w ruch poszedł pędzel i ciepła woda, ściąganie szło o wiele szybciej. Potem do dzieła wkroczył mój mąż wyrównał ściany i położył gładź a ja mogłam zająć sie projektowaniem i oto co powstało.
Salon musi służyć jako sypialnia stąd rozkładana trzyosobowa sofa Karlstad dodatkowo szezlong (lub fotel i podnóżek) pozostałe meble też made by ikea z serii Nornas i Stokholm.
W roku stanął kwietnik rozporowy (którego nie jestem fanką bo dodatkowo zaciemnia pokój stojąc przy oknie no ale  akurat tu nie miałam nic do gadania).



A tu zdjęcia wybranych mebli:
Zdjęcia: ikea.pl


Dodatkowo inne dekoracje jak obrazy w kolorach pastelowych,świeczki, latarenki, lampa srebrna, żyrandol biały :)A tak całość wygląda od środka:


Dziękuje za uwagę !!!  Mam nadzieje że projekt spodoba się osobie dla której był zrobiony i zostanie zrealizowany (ewentualne zdjęcia z realizacji na pewno zamieszczę).
Polecam ogromnie stronkę do projektowania: http://roomstyler.com/
Wiele fantastycznych mebli w tym nawet meble z Ikea :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz